zondag 11 februari 2018

Kaartjes van de workshop

Hallo allemaal,

Wat was het gisteren een leuke dag zeg bij Kreahoek Ovezande.

De sfeer was  supergezellig en de dames en 1 heer vonden de
kaarten ook erg leuk om te maken.

Gelukkig maar zelf twijfelde ik erg de dagen ervoor
of ze dit wel leuk zouden vinden.





LR0509 Tiny’s Butterflies
PK9141 Mixed Media Pastel
KJ1702 Gewoon speciaal
KJ1717 Giftwrapping kerstwensen
CS0940 background stamp tekst of CS0957 music notes of CS0992 typewriter
MM1615 Tiny’s texture stamps watercolour
MM1615 Tiny’s texture stamps imprint
MM1617 Tiny’s texture stamps stains
PS8001 Tiny's mask stencil Cobble Stone
PS8002 Tiny’s mask stencil Faded Corduroy
PS8003 Tiny’s mask stancil Bark

Groetjes van Anja


3 opmerkingen :

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze techniek heb je in de vingers Anja en toen ik ze in het echt zag bij Hobby Hoeve in Hoeven kwamen ze nog eens zo mooi over. Het zijn prachtige kleurtjes die je gebruikt hebt en heel mooi gecombineerd met de stempels.
Het glansje is in het echt ook beter te zien. Ik snap best dat die mensen het heel leuk vonden om met deze workshop aan de gang te gaan.
Lieve groetjes Miranda

Petra L zei

Ik vind ze superleuk, voor al dat veterwerk in de kaart. Weer eens iets anders en het is een leuk idee voor de kaart.

Lieve groet,Petra

Yvonne Rijk zei

Ik heb erg genoten van deze dag, Anja. En weet dit was mijn favoriete kaart om te maken. Je zorgen waren echt niet nodig geweest. Iedereen waarmee ik aan de tafel zat was enthousiast over deze kaart. Hij is prachtig.
Groetjes van Yvonne Rijk uit Ovezande.