zondag 20 augustus 2017

Twee zwart witjes..

Hallo allemaal,

Je kan wel zeggen dat het nieuwe hobbyseizoen van start gaat zoveel leuke
nieuwe dingen komen eraan en zaterdag 26 augustus heb ik weer mijn
eerste demo van van het najaar en ik heb er  weer heel veel zin in!!!

Bij de Hobbyhoeve zit ik zaterdag met de augustus en september collectie van 
Marianne Design en ik hoop met veel leuke voorbeelden ik doe mijn best 
in ieder geval en hoop er weer veel bekenden en nieuwe gezichten te zien.

Heb echt van alles en nog wat bij me zoals jullie wel van me gewend zijn.

Ook deze zwart wit kaartjes neem ik mee.

 COL1358 Typewriter
CR1360 Basic Passe Partout Circls
PK9148 Pretty papers bloc Do what you want
CS0992 Background Clear Stamp Typewriter
CS0995 Clear stamp Postage Set
PL4503 Enamel Dots Black & white
CA3134 Mirror Paper Gold



COL1323 Set Flowers
COL1398  Banners
CR1353 Label X & labels XS
CR1416 Brush Alphabet
PK9148 Pretty papers bloc Do what you want
CS0993 Clear stamp Post voor jou
PL4503 Enamel Dots Black & white


Groetjes en hopelijk tot zaterdag 26 augusuts.

Anja

3 opmerkingen :

martina's kaartjes zei

Ze zijn geweldig!top
Grtjs Martina x

Kaartenkraam zei

Ze zijn leuk vooral die met de typemachine!

groetjes van Ank

Judith zei

Mooie kaartjes Anja...
Groetjes van Judith