vrijdag 7 april 2017

Koffie en thee kaartjes

Hallo allemaal,

Druk druk druk ja wie heeft het nou niet druk maar ik nu even wat meer dan anders
Jongste zoon heeft ander huis en daar moet wat geklust worden en dan  past deze
oma nog wat vaker op Fenna zodat zij lekker door kunnen gaan, maar ik heb ook
demo's voor te bereiden dus dan is het echt wel aanpoten op de momenten dat
aan de freubel kan en ja.. er zijn ook nog andere dingen te doen natuurlijk.
Ben gewoon erg "bezig" deze weken.

Volgende demo is zaterdag 15 april bij Hobbyvaria in Bergen op Zoom.
Ga er voor het eerst heen dus ben benieuwd wie ik er allemaal ga zien!

Nu maar weer wat laten zien met het koffie en thee spul van deze maand.

 Collectable COL1323 Set Flowers
Craftable CR1386 Pillowbox (blaadjes)
Craftable CR1403 Punch Die Cookies
Creatable LR0464 Tiny’s Bow
PK9135 Pretty Papers Bloc Fleurique
KJ1710 Clear Stamp Karin Joan Tea is like a hug in a cup
JU0937 Diamond Gems pink

Craftable CR1352 Labels
Creatable LR0462 Tea for You
Creatable LR0464 Tiny’s Bow
VK9557 Knipvel Tea for you
PK9135 Pretty Papers Bloc Fleurique
KJ1708 Clear Stamp Karin Joan Every day is a coffee day



Misschien tot 15 april in Bergen op Zoom?
Is dat erg uit je buurt is misschien een week later 22 april wel te doen dan ben ik bij
Gerda's Hobbyshop in Putten!

Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Petra L zei

Mooie kaarten weer Anja. Supermooi :-)

Lieve groet, Petra

Betha Horsmeier-Bouter zei

Erg leuke kaarten. Ik vind deze koffie en theelijn weer erg leuk! Groetjes Betha