zaterdag 1 oktober 2016

Dag twee van de demodagen

Hallo allemaal,

Dag 1 was echt heel erg gezellig en goed druk en wat zie ik elke keer
een hoop bekenden echt leuk is dat.

Nu zal dag twee ook wel heel leuk zijn dat weet ik zeker en ach laat ik dan
nog maar een kaartje laten zien die ik daar ook op mijn demotafel heb staan.



LR0378 Spar
LR0379 Den
COL1413 Eline’s Snowman
COL1414 Eline’s Husky
COL1415 Eline’s Sleigh and flow
DF3429 Designfolder Sparkles
IT587 Knipvel Tiny’s winter landscapes
CS0979 Clear stamp Kerst, winter en nieuwjaarswensen
PK9128 Pretty Papers Bloc Nordic Winter
CA3104 Snowpaper


Vraag maar niet naar de maten, toen ik bezig was ging alles goed en toen hij klaar was viel hij steeds om dus was toch niet zo'n superding maar met een standaardje erachter toch weer gewoon
te gebruiken want  zou toch zonde zijn van al het werk.

Groetjes en misschien tot straks.
Anja

2 opmerkingen :

marian zei

Een super vrolijk kaartje en ach soms moet het wel eens een beetje bijgesteld worden.
Groetjes van Marian

Judith zei

Mooie vrolijke kaartjes weer Anja...
Liefs Judith