zaterdag 13 augustus 2016

Handlettering

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we een superleuke en gezellig designteam dag en kregen
ook een workshop handlettering van Karlijn van de Wier.

Tijdens de workshop ging het bij mij niet zo lekker maar vandaag
wel even lekker bezig geweest.

We hadden zo'n geweldige goody bag meegekregen van Papicolor en... ooo hoe heette
de andere gulle gever nou ook alweer... het waren in ieder geval o.a. de Pigma en Zentangle pennen
om bijv. handlettering mee te doen.

Iedereen bedankt voor deze geweldige dag Marianne, Alma, Winnie en Annemiek,
Karlijn voor de leerzame workshop en Froukje van Papicolor en de sponsors van de 
super goody bag.

Ik laat jullie mijn eerst echte handletter creatie zien hihi ik weet echt niet of ik er
een hobby bij heb nu ... ik vrees dat het blijft bij... veel kladjes maken.


Nu weer kaarten maken hoor!

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :