maandag 14 september 2015

Paar kaarten van de demo op de beurs

Hallo allemaal,

Na een gezellige beurs is het nu tijd om wat kaarten daarvan te laten zien.


 Collectable COL1329 Mini Christmas Village
Collectable COL1330 Christmas Decoset
Craftable CR1287 Tiny’s Pinetrees
Creatable LR0360 Tiny’s Grass
Creatable LR0382 Zaanse Schans
DF3421 Designfolder Winter Landscape
Stofje van Ingridskaarten

Craftable CR1340 Tiny’s Squirrel & Rabbit
Creatable LR0379 Den
DF3421 Designfolder Winter Landscape
EC0156 Clear Stamp 
Eline’s XMas Handlettering
Crea Nest Lies XXL nr. 32
Stofje van Ingridskaarten

Collectable COL1393 Eline’s Poinsettia
Craftable CR1335 Punch Die Snowflakes
Grand Nestabilities Grand Labels Twenty Three LF-347
EC0150 Elilne’s X Mas Clear Stamps
Stofje van Ingridskaarten


Craftable CR1337 Tiny’s Trees Birch
Craftable CR1338 Tiny’s Trees Oak
Craftable CR1335 Punch Die Snowflakes
EC0157 Clear Stamp Eline’s Handlettering
PK9092 Pretty Papers Bloc Victorian Vintage
Stofje van Ingridskaarten

Ik ga nu niet lui achterover zitten hoor maar
ga flink aan de slag voor de twee demodagen van
vrijdag 25 en zaterdag 26 september
zit ik in de winkel met demo
met Mariannedesign artikelen van
september en oktober!!!

Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Mihaela zei

Very cute cards!

Frosien zei

Hoe leuk is dat Anja, afgelopen vrijdag en zaterdag had ik een demo bij de Strandjutters in Balk en daar trof ik een mevrouw en die kende mij via de blog bij jou, ik sta bij jou in de zijbalk, leuk. Deze kaart is ook prachtig, wat zijn die huisjes gezellig, je hebt een mooi geheel hiervan gemaakt, groetjes Frosien