zaterdag 7 februari 2015

De favoriet van de demo

Hallo allemaal,

Dat was weer een hele gezellige demo vandaag bij De Hobbyhoeve in Hoeven
en deze kaart was echt de grote favoriet.





Creatable LR0116 Frames and swirls
Creatable LR0221 Veel geluk
Creatable LR0297 French Bistro Chair
Creatable LR0298 Love Birds
Creatable LR0341 Mini-cake-cupcake
Creatable LR0342 Confetti
Creatable LR0343 Anja’s Border Chic
Creatable LR0345 Birde and Groome
CS0917 Clear Stamp Gefelicitieerd
PK9123 Pretty Papers Bloc Sweet Roses
JU0933 Sweet Lace
Papicolor hagelwit (930)
Twee stroken wit
11 x 30,5 cm rillen op 13 cm
11 x 30,5 cm rillen op 9 cm


Groetjes  en tot snel, want ik maakte op de demo een witte kaart die ze ook heeeeeel erg mooi vonden die zal ik ook  snel laten zien.

Anja

5 opmerkingen :

Mihaela zei

Gorgeous card and so many beautiful details, Anja!!!
Greetings,
Mihaela

Joke Mulder zei

Hoi Anja ik zag nog geen reacties staan, ik denk hoe kan dat nou bij zo' n mooie kaart hij is supergeweldig geworden dank je wel weer voor de inspiratie groetjes van mij.

Créadenine zei

Hello, très belle carte, tout en douceur.

Gina zei

Begrijpelijk dat dit een favoriet werd. Wat een superkaart! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hem gemaakt hebt. Kleine demo online ??? :) Groetjes, Gina

Original handmade by Janneke zei

Ooh dit is inderdaad een prachtige kaart Anja!!
Al die complimenten zijn toch een bekroning op je werk..

Groetjes Janneke