dinsdag 23 december 2014

De laatste twee kerstkaarten van 2014

Hallo allemaal,

Ja hoor eindelijk de laatste kerstkaarten van dit jaar.

Niet dat ik ze echt zat ben hoor ik zou gewoon verder kunnen gaan
met kerstkaarten maken maar nee ik ga me weer bezig houden met
de geweldige leuke Mariannedesign producten van 2015!!!

Dat is natuurlijk veeeeeeeeeeeel leuker!!!

Creatable LR0334 Tiny's Vintage Labels
Creatable LR0244 hulsttakjes
Creatable LR0136 denneboom
Creatable LR0126 sterrencirkel alleen de tak
DF3402 Designfolder Dutch Dots
Creatable LR0337 Petra's  Bells
Creatable LR0136 Denneboom
DF3408 Designfolder stars ( de losse sterren)
VK9537 Vintage knipvel
EC0151 Eline's Xmas Clear stamps
Emb. folder happyholly van Craft Concepts

Chadwick label van Memory box ( aan de binnenkant)


Hier wil ik dan gelijk iedereen
hele fijne kerstdagen wensen
en een heel gelukkig, hopelijk ook gezond
en creatief 2015!

liefs
Anja

2 opmerkingen :

Anastasia zei

Hoi Anja,

Ik kom je even bedanken voor je mooie kerstkaartje.

Gr Anastasia

Mar Knutsel zei

Het zijn allemaal weer super creatie's.

Groetjes Marian