zondag 1 september 2013

Demo kaarten

Hallo allemaal!!!

Wat was het gisteren een leuke demo zeg en lekker druk ook en ook wat blogvolgers ontmoet (dus Marian je weet nu hoe ik er in het echie uitzie hahaha.)

Maar de komende dagen heb ik dus heel wat te laten zien aan jullie ik zet niet alles tegelijk neer want dat is echt te veel.


Canvasje

Collectable COL1333 home sweet home
Collectable COL1334 love
Pretty Papers Bloc PK9099 Country home
Papicolor hagelwit (30)
Bazzil kraftkarton
Ribbelkarton
Wit keeperband bestempeld 
Collectable COL1333 home sweet home
Craftable CR1254 parchtment and label
Pretty papers Bloc PK9099 Country home
Papicolor hagelwit (30)
Bazzil kraftkarton
Wit keeperband bestempeld.

Collectable COLL1333 home sweet home
Collectable COLL1334 love
Craftable CR1254 parchmanet and label
Papicolor hagelwit (30)
Bazzil Kraftkarton
Gesso
Mini clouds van Memory Box.
Wit keeperband bestempeld


Collectable COLL1335 football
Collectable COLL1336 champions
CraftableCR1254 parchment and label
Pretty Papers bloc PK9099 Country Home
Papicolor hagelwit (30)

Bazzil kraftkarton

Groetjes en tot gauw

Anja

9 opmerkingen :

Anneke zei

Mooie kaartjes vooral de eerst met de hartjes vindt ik heel mooi. Een leuke stijl. Fijne zondag Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Ghea zei

watb een schitterende kasrtjes zijn het weer geworden Anja beeldschoon leuke mallen.
Liefs Ghea
http://gheasknutselkaartjes.blogspot.com

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaartjes.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

SCHIT-TE-REND ziet het er weer uit,
je kaarten zijn echt allemaal
prachtig ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

gré zei

super mooi allemaal

groetjes gré

Antoinette van Schaik zei

Wat maak je toch weer elke keer verrassende kaarten Anja, ik neem mijn petje voor je af!

Ik vind het zo leuk om alles bij je gecombineerd te zien. Super.

groetjes,

Antoinette

Jolanda zei

Heel leuk gedaan zo met het canvas en dan nog ook nog is leuke kaartjes. Schitterend gedaan.

Liefs van Jolanda

Mar Knutsel zei

Wat weer een leuk kaartje met die huisjes,super.

Groetjes Marian

marian zei

Hallo Anja,
Ja inderdaad , ik vond het heel erg leuk om je eens te ontmoeten.Het was heel gezellig op die demodag in Hoeven.Ik heb weer heel veel ideetjes opgedaan en leuke spulletjes kunnen kopen.
Morgen ga ik weer naar huis en aan de slag met alles natuurlijk.
Groetjes van Marian.