zaterdag 20 juli 2013

De twee laatste van de demo

Hallo allemaal,

Nu dan de laatste twee kaarten van mijn demo dan staat alles inmiddels op internet.

Ik zou zeggen kijk en geniet hihihiihih




Creatable LR0276 Petra’s bridge
Creatable LR0227 Anja’s leaves
Clear stamp CS0862
Knipvel vintage VK9530
Pretty Papers Bloc Victorian Vintage PK9092
Snowflakes CA3106 off white
Go Kreate Frilly 5
Papicolor anjerwit (03)
Bazzil kraftpapier
Distress ink walnut stain
Basiskaart strook van 15 x 30 cm rillen op 15 en 22,5 cm


 

Creatable LR0277 Petra’s mirror

Creatable LR0227 Anja’s leaves
Pretty Papersbloc vintage pastels PK9080
Knipvel vintage VK9530
Papicolor anjerwit (03), zalmrose (25) en olijfgroen (45)
Distress ink tattered rose
Basiskaart dubbele kaart 14,5 x 14,5 cm.

 Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes van Anja

6 opmerkingen :

Mihaela zei

Beautiful cards, Anja! Very creative way to use the Petra's Creatables!
Have a beautiful Sunday!

Mar Knutsel zei

Wat weer een prachtige kaarten echt weer een stimulans om gauw met de kerstkaarten te beginnen.
Groetjes Marian

Lia zei

Anja het zijn weer plaatjes van kaarten!!
Ik zou willen dat ik een dikke portemonnee had dan zou ik naar de winkel rennen om alle Creatables, Craftables enz. in te slaan, want je kunt er superkaarten mee maken. Jij bewijst dat maar weer!
Groetjes,
Lia

Gonny zei

wouwwwwwwwwww anja
wat heb je weer een plaatjes gemaakt .met wat kleine aanpassingen en fantasie kan je al weer een heel mooi kaartje maken.
en de kleuren top hoor.
Maar nog niet voor mijn wat is het warm zeg.
lieve groetjes maar weer van mijn
Gonny

Richtsje zei

Het ziet er weer geweldig mooi uit Anja...schitterende mallen en zo prachtig alles weer afgewerkt!

Groetjes Richtje

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een schitterende kaarten anja

groetjes manon