woensdag 12 juni 2013

De toppertjes van de demo

Hoi allemaal,

Zoals ik had beloofd zet ik nu de toppertjes van de demo bij www.ingridskaarten.nl op mijn blog.

Ik vind ze zelf zoooooo leuk!

Wil je die van het hondje en het poesje eens in het echt zien zoek dan Ingrid eens op ze staat op diverse markten en heeft dan deze kaarten de komende tijd bij zich.


Creatable classic mailbox LR0275
Craftable circle & flower CR1248
Craftable stitch border CR1250
Collectable every day banners COL1324
Collectable set flowers COL1323
Stofje van Ingrid
Pretty Papers bloc beautiful butterflies PK9089
Papicolor hagelwit (30) en ijsblauw (42)

Creatable Anja’s vintage swirl LR0271
Collectable Tiny’s butterflies COL1319
Creatable flowers LR0107
Creatable ice LR0135
Stofje van Ingrid
Paper pad sweet nothing van Kaiserkraft.
Papicolor lichtblauw (19) en hagelwit (30)




Craftable stitch border CR1250
Bloemen van Craftable square & flower CR1249
Collectable every day banners COL1324
Moreheadstofje
Papicolor hagelwit (30), mosgroen (51) en smart lila (603)



Groetjes van Anja

15 opmerkingen :

Janny van Woerkens zei

Hallo ANja


Dez kaarten zijn echt SUPER lieverdjes geworden en heel lieve stofjes heb je gebruikt.
Echt grandioos.
Groetjes van Janny

Hanny zei

OOOO Wat een schatjes, ze zien er zooo ontzettend lief uit, prachtig!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ilonka zei

Wat een supermooie kaartjes en zo lief

Groetjes Ilonka

Wybrich zei

Anja, de middelste kaart......zucht....wat een mooie kaart.
De andere ook hoor, maar ik val echt voor die met de kat!

gré zei

super mooi

groetjes gré

jolanda zei

prachtig kaartjes

Jeannette zei

wat zijn ze weer supermooi en lief Anja, groetjes Jeannette

Frosien zei

Je kaarten zijn super, groetjes Frosien

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Anja.

Liefs Riet.

Nellie zei

Heel mooi allemaal je demo kaartjes Anja,
verzin het maar weer.
Lieve groetjes Nellie

Marie-Louise zei

Ooooh Anja - these are gorgeous.

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super gaafff kaartje
anja

groetjes manon

Richtsje zei

Beauty's van kaarten Anja!! Echt niets teveel gezegd, de bovenste twee vind ik echte toppers!!

Groetjes Richtje

Lenie Hempen zei

Hoi Anja

Ik heb ze op facebook al voor bij zien komen.
Ik vind het schatjes.
Echt schitterend gemaakt.

Gr Leny Hempen

Cobie zei

Ze zijn Schitterend!!

Groetjes Cobie