woensdag 12 december 2012

Een paar nostalgische kaartjes...

Zoals ik al schreef ging ik even aan de slag met wat andere mallen van vorig jaar die anders maar blijven liggen.

Dit zijn er alvast een paar de komende dagen heb ik er nog wel wat om te laten zijn ze zijn allemaal op de post en deels al ontvangen ook.




Creatable Anja’s Leaves LR0228.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Clear stamp tekst CS0854.
Memory Box mal Star of Wonder en Valencia Border.
Plaatje van Gerda.
Martha Stewart pons Aspen Snowflake.
Paper Pad Maja Design It’s Christmas Time.
Papicolor hagelwit (30) en donkerbruin (38).




Creatable Anja’s Labels LR0241.
Clear stamp CS0862.
Memory Box mal Snowflake Corner.
Paper Pad Bo Bunny Midnight Frost Collection.
Plaatje van Gerda
Papicolor hagelwit (30) en nachtblauw (41)




Boskutt mal Poinsettia.
Memory Box Pastry Labels.
Paperpad Maja Design It’s Christmas Time.
Plaatje van Gerda.
Tekst clear stamp CS0861.
Papicolor anjerwit (03)en olijfgroen (45).




Creatable Anja’s Labels LR0241.
Tekst Clear Stamps CS0861.
Paper Pad Bo Bunny Midnight Frost Collection.
Plaatje van Gerda.
Memory Box mal Frostville Border.
Papicolor hagelwit (30) en nachtblauw (41)




Creatable Anja’s Leaves LR227.
Creatable Anja’s Labels LR0241.
Creatable Mini Poinsettia LR0142.
MemoryBox  Winterland Tree.
Plaatje van Gerda.
Paper Pad Maja Design It’s Christmas Time.
Tekst Eline’s Vintage Christmas Clear Stamps EC0099.
Papicolor anjerwit (03) en olijfgroen (45).

Tot de volgende keer,
groetjes van Anja

21 opmerkingen :

Cobie zei

Anja, ze zijn alle vijf even mooi. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Cobie

Emmy zei

Wat een schitterende kaarten!! Vooral de bovenste vindt ik helemaal TOP!! Ook mijn complimenten!

Liefs Emmy

Claudia zei

Wauw, stuk voor stuk zijn ze prachtig. Echt helemaal geweldig.

Groetjes, Claudia

alie groen zei



hallo anja

wat zijn ze mooi super gewoon

groetjes alie

Mieke'S zei

Heel mooie kaartjes.
Groetjes Mieke'S

Jeannette zei

prachtig weer Anja, weer even heel iets anders maar toch ook in kerstsfeer en wel de nostalgisch sfeer, gewoon niet met elkaar te vergelijken, erg mooi, groetjes weer Jeannette

Sabine zei

Wow wat een mooie kaartjes zeg. Heel mooi en sfeervol. Liefs Sabine

Richtsje zei

Het zijn stuk voor stuk echt prachtige kaarten Anja, heel sfeervol en nostalgisch, ook mijn complimenten hoor!

Groetjes Richtje

Anja zei

Heey die Anja

Wat zijn ze MOOI !!!! En ja...die van ons zat vandaag bij de post :-)...

groetjes van die andere Anja

jolanda zei

hele mooie kaartjes.
De vintagekaartjes lijken me erg moeilijk te maken

AnDo zei

Wow Anja,
Ik weet niet waar ik moet kijken.
Wat mooi allemaal,en alles past bij elkaar,schitterend.Echt helemaal mijn stijl.
Ik ga toch nog even verder met de kerstkaarten,ben er nog niet hoor.

Liefs Ans.

Summer-design zei

Vind ze alle 5 prachtig Anja, complimenten hoor!

Gr, Wietske

Ghea zei

Vintagekaartjes maken vind ik erg moeilijk, maar ik vind ze prachtig om te krijgen, Net zoals de kaartjes van jou Anja allemaal bjoeties om te zien.
Liefs Ghea

Antoinette Voorn zei

Jeetje Anja, Jij weet ook echt overal iets moois van te maken. Ik vind ze echt super gaaf, de nostalgische romantische kerstkaarten!!
Toppie, Groetjes

Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Joke zei

Prachtig zijn je nostalgische kaarten.
groetjes joke

Crea Astrid zei

Wat zijn ze alle 5 prachtig Anja. Je hebt aardig je best gedaan.

Groetjes Astrid.

Erica ♥ zei

Wowww wat een super kaarten zeg heb
je gemaakt, en allemaal in die
mooie vintage stijl, ik vind ze
geweldig !

Fijne dagen, grtjsss Erica ☼

Gonny zei

wouwwwwwwwwwwwwwww anja
wat een plaatjes allemaal
leuk gedaan hoor
gr Gonny

Monique - Mienokje zei

Wat zijn ze mooi Anja. Superromantisch!
Groetjes, Mienokje

Hanny zei

Wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt, zo mooi. Ze zien er stuk voor stuk geweldig uit.

liefs Hanny

corrie zei

hallo anja wat zijn ze weer super mooi .. ik geniet elke keer weer van je mooie kaarten ga wat meer reacties erbij zetten want dat verdien je met je mooie kaarten ..groetjes corrie