woensdag 17 oktober 2012

Engeltjes

Hallo bloggers en volgers zoals beloofd zet ik er nu wat engeltjes op.

Maar net zoals de vorige keer zeg ik weer...echt alle engeltjes die ik gemaakt heb staan op mijn picturetrail 

Je kunt ze na het uitdraaien gelijk in elkaar schuiven, lintje eraan en ophangen maar uiteraard doen ze het ook leuk op de kerstkaarten.

Het  is weer een beetje lange blogpost maar om nou elke dag 1 kaart te plaatsen is ook niet mijn ding.







Craftable engel hart CR1232.
Craftable kerstboom CR1224.
Craftable Tags and Ticket CR1212
Clear Stamp tekst CS0854.
Papermania Embossingfolder Snowflakes.


Craftable Engel CR1232.
Cratable kaarsje LR0243.
Pretty Papers Bloc Cosy Christmas PK9086
Papicolor zeegroen (17) en Smart wit (618) .

Craftable engel ster CR1231.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Clear stamp CS0854.
Embossingfolder Craft Concepts Happy Holly
Papicolor hagelwit (30)


Craftable engel banner CR1233.
Craftable harten CR1225.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Tekst stempel CS0854.
Pretty Papers Bloc Christmas Wishes PK9087.
Pretty Papers Bloc Dark Vintage PK9082.
Stickles glitterlijm en distress inkt Walnut Stain.
Papicolor anjerwit (03), kerstrood (43) en
Royal Gold (102)




Craftable engel hart CR1232.
Craftable kerstboom CR1224.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Tekst stempel CS0854.
Linen Rope JU0851 ( touwtje)
Pretty Papers Bloc Warm Winter Wishes PB7039.
Papicolor anjerwit (03) en oijfgroen (45).
Kraftpapier Bazzil.



Craftable Engel CR1231
Craftable Ster CR1226.
Creatbel Anja’s Leaves LR0226.
Banner van Craftable CR1233.
Clear Stamp Eline’s Winter Huis EC0133.
Pretty Papers Bloc Cosy Christmas PK9086
Flower Ribbons.
Papivolor anjerwit (03)
Kraftpapier.

Allemaal engeltjes om in de kerstboom te hangen 
de ene met distress inkt bewerkt 
de andere weer met parelpen of
stickels glitterlijm. 
Je maakt ze zoals je zelf wilt.

Dit is een leukerdje zo met dat echte kaarsje in haar handjes en dat tule rokje aan.
Staartjes in haar haar maken haar nog leuker.

Groetjes weer van Anja en tot de volgende keer 
dan zet ik er wat romantische kaarten op.




13 opmerkingen :

Jeanet zei

Oww ben gek op engeltjes Anja....zal ik je m'n adres ff geven :p

Groetjes Jeanet

marijke zei

ze zijn weer super allemaal buuf , heb je beetje kunnen slapen vannacht na de behandeling?

Thea Wildeman zei

Wow, jij hebt je best gedaan zeg, helemaal in hogere sferen met al die engeltjes.
En dan te weten dat jezelf een (b)engeltje bent hi hi hi.
Ze zijn Super Anja, kan niet anders zeggen!
Groetjes Thea

Doutzen zei

Hallo Anja,
Wauw, jij bent hard aan de slag geweest zeg!
Al die kaarten met die grappige beertjes en nu weer engeltjes.
Ik vind je een kanjer!
Je geeft mij (en anderen) zoveel inspiratie met je ideeen!
Liefs, Doutzen

Marie-Louise zei

You have been very busy. These are all beautiful.

Anastasia zei

Ze zijn weer prachtig geworden Anja.

Hugs, Anastasia xoxo

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Anja.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende creaties met alle engeltjes!! Allemaal super mooi gemaakt en wat een leuke idee! groetjes, Marlies

roelie zei

wauw prachtig anja

deze engeltjes zo zie je dat je er weer veel mee kan doen


gr roelie

Erica ♥ zei

Wat een engeltjes zeg, die engeltjes
van jou hihi.
Heel leuk gemaakt, ziet er gezellig
uit.

Grtjs Erica ☼

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige creatie Anja.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Ans zei

Anja, wat een schitterende creaties heb je allemaal gemaakt met die engeltjes. Denk dat ik ook maar zo'n engeltje ga kopen in Nederland. Lijkt me leuk om er een paar te maken met mijn kleindochters voor in de kerstboom.
Wens je alvast een heel fijn weekend.
Groetjes van Ans

Ghea zei

Echt juweeltjes zijn het jouw engeltjes mooi gedaan.
Liefs Ghea