zaterdag 19 mei 2012

Demo was weer heel leuk vandaag.

Vandaag was de demo bij Hobbyvoordelig in Vlaardingen en wat leuk dat je dan mensen ziet die er toch een behoorlijk stuk  voor hebben moeten reizen om er te komen dat vind ik echt een hele eer hoor jeetje. Uit Hoorn of Veenendaal komen om een demo te zien Face-blush.svg.





Craftable cirkel CR1201.
Knipvel Snoesjes 3DHM0039.
Tekst Clear stamp CS0852.
Designable DS0909.
Cuttlebug mal Spots en Dots.
Boom, hekje, vogeltjes en gras creatables;
LR0203, LR0204,LR0205 en LR0206.
Anja’s Leaves Creatable LR0226.
Papicolor lentegroen (08) en hagelwit (30).



Clearstamp Reissnoes HM9442.
Anja’s Leaves Creatable LR0227.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Tekststempel CS0852.
Pretty Papers Bloc Sweet Summer PK9081.
Papicolor anjerwit (03) het groen is van Cricut bloc
Green and Black.
Ingekleurd met Copic markers;
E000, E21, E23,
G20, G85,C3, R59,
Y17 en Y21.






Knipvel Snoesjes 3DHM0037.
Craftable ovaal CR1204.
Pretty Papers Bloc Indian Summer PK9076.
Pretty Papers Bloc Summerfun PK9073.
Tags en Ticket Craftable CR1212.
Takst Clear stamps CS0852.
Anja’s Leaves creatable LR0226.
Bloem is ook van Craftable ovaal CR1204.
Papicolor fiëstarood (12), donkergroen (16) en
Hagelwit (30).



Knipvel Sweet Summer 2 EWK1204.
Pretty Papers Bloc Sweet Summer PK9081.
Craftable Cirkel CR1201.
Craftable Tags and Ticket CR1212.
Craftable envelop CR1211.
Creatables Anja’s Leaves LR0229.
Tekst stempel CS0853.
Papicolor zilvergrijs (02), lila (14) en
Hagelwit (30)

Zoals jullie inmiddels wel gewend zullen zijn... op mijn picturetrail staan nog meer kaarten daar komt echt alles te staan wat ik maak.

Ik heb nog een paar kaartje die ik er later wel op zet anders is het zo veel in 1 keer.

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer maar weer.

Groetjes van Anja

11 opmerkingen :

Ans zei

Geweldig Anja, dat het zo'n mooie dag is geworden voor jou en alle bezoekers.
En je hebt er weer schitterende creaties bijgeplaatst. Geniet er elke keer weer van.
Fijn weekend verder.
Groetjes Ans

Marie-Louise zei

These cards are beautiful.

marijke zei

wat zijn ze weer gaaf an.........en leuk hoor mensen van zover weg

Lenie Hempen zei

Dat zijn weer mooie creaties Anja.
Echt schitterend.
Heb een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Gonny zei

Hallo Anja
was ik niet ziek had ik er ook geweest maar ja het is niet anders het was schitterend weer er voor .maar je kaartjes zijn top weer en ja mensen die van zo ver komen hebben een plekje voor jouw hoor en vinden je kaarten mooi
gr Gonny

Gonny zei

leuk hoor Anja
dat ze van zo ver komen.
maar je kaartjes zijn weer top hoor
fijne zondag en goed uit rusten voor de volgende demo
gr gonny

marian zei

Hallo Anja,
Ja je maakt ook geweldige kaarten, dus zeker een bezoek waard. Ik woon in Friesland en dat is toch echt een beetje te ver voor mij. Maar als ik eens toevallig in de buurt ben , dan kom ik ook zeker. Groetjes van Marian.

Cobie zei

Je kaarten zijn weer Geweldig, Anja! Prachtige kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Cobie

Angela zei

WOW Anja Schitterende kaarten, mooi papier, schattige plaatjes en leuke versieringen. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Anja.

Liefs Riet.

Ria's Creaties zei

Wat een schitterende kaarten.En prachtige mallen.
Groetjes ria.