zaterdag 31 maart 2012

Boek geschreven door mijn zwager Aad Orgelist

Heb er nooit op internet zo open over verteld maar  nu doe ik het wel.

Mijn zus en zwager maakten het ergste wat je maar mee kunt maken helaas mee....... het overlijden van hun  kind....... mijn lieve nichtje Eveline Orgelist op de leeftijd van 27 jaar.

Nu heeft mijn zwager Aad, natuurlijk samen met mijn zus Ria dit boek gemaakt.


Wie weet kan het mensen helpen die ook zoiets vreselijks hebben meegemaakt om het beter te kunnen verwerken. Ik moet zeggen .... ik las het echt in één keer uit. 
Het is te bestellen bij de boekwinkels met ISBN nummer 9789461768711 of rechtstreeks bij boekscout (linkje) de opbrengst gaat naar een goed doel.

Groetjes van Anja.


4 opmerkingen :

Marian zei

Respect Anja, ondanks hoe triest dan ook, mooi dat het geschreven staat en goed en zeker belangrijk om te delen.

Tonny zei

Anja , ben het eens met Mappie, triest, mooi, moeilijk,
ga het kopen

liefs voor jou en je familie

Unknown zei

anja
begrijpelijk dat jou even oplucht
doe je goed om en mee te delen met andere mensenveel liefs van marcelline

marijke zei

boek gelezen heel indrukwekkend