zaterdag 22 juli 2017

Zeg roodkapje waar ga jij hene.....

zo alleen zo alleen....
 
Hallo allemaal!!
 
Met die Kim's Buddies die Marianne design deze maand uitbracht kun je echt van alles en
nog wat maken ik maakte roodkapje met koekjes in haar mandje ze gaat het
grote donkere bos in op weg naar oma maar wie loert daar in het bos?
 
Hahaha  je fantasie kan lekker op hol slaan met die malletjes.
 
 
 
COL1424 build-a-tree
CR1337 Tiny’s trees birch
CR1338 Tiny’s trees oak
CR1374 box card
CR1397 garden soil
CR1398 punch die birds
LR0313 stable door
LR0474 Kim’s Buddies
LR0475 Kim’s Buddies boy set
LR0476 Kim’s Buddies gril set
PK9135 pretty papers bloc Fleurique
PK9145 pretty papers bloc beary cute
Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Judith Thoonen zei

Hoi Anja wat is dit gaaf en schitterend weer gemaakt!
Ik kijk mijn ogen uit zo leuk vond ik het.
Ik wens jouw een fijne weekend van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldig leuke kaart! Je verzint toch hele leuke dingen! Groetjes Betha