zaterdag 27 mei 2017

Marianne Design Event!!!

Hallo allemaal,

Jaaaaa vandaag is het zover het Marianne Design Event bij Doe@ding in Spijkenisse
en wat vind ik het leuk dat ik er ook mag demonstreren!!

Deze leuke kaart laat ik alvast zien.....
maar in het echt is het altijd mooier (dat hoor ik zo vaak hihi)
dus ik zou zeggen kom gezellig naar Spijkenisse vandaag er is zoveel leuks te zien, ideetjes op te doen, er zijn leuke aanbiedingen, gave goody bag als je voor 15 euro Marianne spullen koopt en je kunt met al je hobbyvragen bij ons terecht. 

Dus om het kort te zeggen... ben je Marianne Design fan dan wil je deze dag niet missen!!



Craftable CR1354 Punch Die Butterflies
Creatable LR0470 Anja’s  Frilly Square 
Creatable LR0472 Anja’s Flowerset.
Knipvel VK9559  Bloemenelfjes 1
PK9147 Pretty Papers Bloc Aquacolor
JU0932 Diamond gems op kleur gebracht met copic marker
Distress Wilted violet


Groetjes van Anja

3 opmerkingen :

Maria V zei

Prachtig kaartje Anja. Deze mal is heel mooi. Veel plezier bij Doe@Ding.

Judith Thoonen zei

Prachtige kaartje Anja.
Grt van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig!! Was erg leuk om je weer eens te zien en te spreken. Je kaarten waren weer fantastisch om te zien. Vooral die met de bloemen van vellum gemaakt. Heb gelijk de mal gekocht bij Doe@ding. Groetjes Betha