zondag 23 april 2017

Tweemaal de layererd rose stempels

Hallo allemaal,

Ik merk wel dat er toch een stuk minder mensen zijn die stempelen leuk vinden en 
met mallen werken heeft meer de voorkeur bij velen. 

Tja ik ben zo'n mens die heel veel leuk vind dus ook stempelen en inkleuren ( inkleuren dan ook nog met verschillende soorten kleurmiddelen.. copic, Zig, distress kleurpotloden enz) met 
layererd stamps had ik nog geen ervaring en nu dan inmiddels een klein beetje en ja
is ook wel weer leuk om te doen.

Hier twee kaartjes met de layered stamps rose van Marianne Design.

 CS0940 Backgound clear stamps tekst
CS0987 Clear Stamps felicitaties
TC0855 Tiny’s Layererd Stamps Rose
Pronty mask stencil doodle dots 470.802.058
Memento lady bug
Memento  lover letter
Memento rubarb stalk
Memento cottage ivy
Memento olive grove
Memento northern pine


CS0987 Clear stamps Felicitaties
TC0855 Tiny’s Layered Stamps Rose
Bloem Stampin up inkt  rose red
                                           ridinghood red
                                           real red
                                           cherry cobbler
blaadjes Stampin up inkt pear pizzazz
                                              old olive
                                              always artichoke
                                              mossy meadow


 Neem ze ook weer mee met de volgende demo 6 mei bij de Hobbyhoeve ik Hoeven.
Week later op 13 mei zit ik bij Leonies Hobbyshop in Haarlem die bestaat dan 5 jaar dus FEEST!

Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ik ben het stempelen ook leuk gaan vinden met deze layered stempels van Marianne Design. Deze zijn weer prachtig! Groetjes Betha

Anoniem zei

Heel mooi de kaarten met rozen!
Groetjes Jannie