zondag 9 oktober 2016

Fijne kerst

Hallo allemaal,

Heb voor mezelf ook nog lang niet genoeg kerstkaarten ik ga het dit jaar ook niet redden om 
iedereen een zelfgemaakte te sturen maar ja ik ga echt niet lopen stressen dan koop 
ik er ook wel een stel.

Nu had ik hier even zin in ik zag op facebook dat Gerda's Hobbyshop die leuke
tulpkapjes had voor op die tassels dus heb ik er een zooitje besteld en heb er gelijk
ook een kaart mee gemaakt.


LR0391 Tassel Fringe
LR0438 Petra’s Larix
LR0445 Anja’s Circle XL
PK9128 Nordic Winter
CS0979 Clear stamp Kerst, winter en nieuwjaarswensen
RB2234 Paper Flowers white 8 pcs
Plaatje Gerda GH3162 Vintage kerst en winter


Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Anja! Groetjes Betha

Trijntje zei

Prachtig Anja. groeten Trijntje

loz zei

Gorgeous card and dies Anja..Loz

Unknown zei

prachtig, weer een echte Anja !