woensdag 10 februari 2016

Mooie roos

Hallo allemaal,

Heb een mooie roos op die nieuwe mal van Anja van Laar gedaan
ik vind hem zelf zo mooi zo.
Hij is ook te zien op de demo's die ik deze maand doe.
Rechts op  mijn blog kun je zien waar ik zoal te vinden ben.


Creatable LR0405 Anja’s Rectangle
Creatable LR0398 Build a Rose
CS0957 Clear Stamp Proficiat
Papicolor hagelwit (930) en kerstrood (943)
Rozen zijn van Soft Finish Cardstock van Elizabeth Craft Designs
Distress Inkt rozen aged mahogany, candid Apple, black soot
Blaadjes mowed lawn, forest moss, black soot



Groetjes en tot ziens op een demo?

Anja

4 opmerkingen :

Caroline zei

Weer een hele mooi kaart Anja!

Groetjes Caroline

AnDo zei

Ooh Anja, wat zijn de rozen mooi.........
Het lijkt zo net echt.

Groetjes, Ans

mtfrieda@gmail.com zei

Anja ...mag ik je vragen hoe je aan het achtervel in het bordeaux.... achter de mal komt dat is toch niet mee bij de mal maar is wel prachtig gedaan zo ...aub ..???


Anja Zom zei

Marina Timmermans,

Ik leg de mal op heht rode karton en teken hem met wit potlood af( trek de mal om zeg maar) vervolgens ga ik hem netjes uitknippen hij is dan net ietsje groter dan het gestanste witte vel.

Succes!
Groetjes van Anja