maandag 29 juni 2015

Pop up kaart

Hallo allemaal,

Gisteren lekker bezig geweest met die leuke nieuwe Pop up mal van Marianne Design en
dat is dit kaartje geworden.
Hij gaat ook aanstaande vrijdag mee naar Elma's hobbyshop in Katwijk aan Zee.

  Collectable COL1330 Christmas deco set
Craftable CR1287 Tiny’s Pinetrees
Craftable CR1288 Tiny’s Wintervilla
Craftable CR1289 Tiny’s Deer
Craftable CR1321 Punch Die Stars
Craftable CR1326 Prettige Feestdagen
Creatable LR0370 Pinetree Set
Creatable LR0371 Oval +Pop up
Sneeuwvlokjes met witte gelpen gemaakt en
Papicolor karton gebruikt

Hij kan ook platgevouwen in een envelop verzonden worden.

Groetjes weer
Anja

2 opmerkingen :

gerardenhennie zei

Hallo Anja ik heb de popup mal gekocht maar is er ook een filmje van hoe het werkt? Ik snap er niks van groetjes Hennie

Anja Zom zei

Hallo Hennie, op de achterkant van de verpakking staat een uitleg daar heb ik het ook van. Ik als jarenlange creabea kwam er daarvoor ook even niet uit ( ik had dus een sample zonder verpakking.
Wie weet maken ze er nog een filmpje van daar is wel even over gesproken.
Groetjes van Anja