woensdag 17 september 2014

De laatste van de demo MD mallen met stofjes

Hallo allemaal,

Ja deze keer komen de kaarten er in rap tempo op want
ben al weer bezig voor de volgende demo.
Ik wil daar dan ook reclame voor gaan maken want dat is
een feestelijke heropening van hobbywinkel met meerdere demo's 
ik kijk ernaar uit en ga als een speer aan de slag.

Nu eerst dus de laatste kaarten met de stofjes en wil je ze allemaal zien.
ga dan naar mijn picturetrail link  daar zet ik altijd alles op wat ik maak.


Craftable CR1287 Tiny's Pinetrees
Craftable CR1288 Tiny's Wintervilla
Craftable CR1289 Tiny's Deer
Creatable LR0126 Sterrenkrans ( alleen de tak daarvan)
Label side show tickets van memory Box
Stofje van Ingridskaarten.nl
Crea Nest Lies XXL Nr. 13
RB2226 Papeer Flower White
Papicolor kerstgroen (18), hagelwit (30) en nachtblauw (41)

Gelpen

Craftable CR1282 Mini numbers
Creatable LR0328 Presents
Creatable LR0329 Flags
PK9113 Pretty Papers Bloc Classic Christmas
Stofje van Ingridskaarten.nl
Crea Nest Lies XXL Nr. 3
EC0155 en EC0156 Eline's Xmas Clear stamps
Papicolor grasgroen (07), lentegroen (08), fiestarood (12),
hagelwit (30) en kerstrood (43)


 Collectable COL1368 Eline's Hedgehog
Creatable LR0126 Sterrenkrans ( alleen de tak daarvan)
PK9113 Pretty Papers Bloc Classic Christmas
EC0151 Eline's Xmas clear stamps
Stofje van Ingridskaarten.nl
Crea Nest Lies XXL Nr. 5
Papicolor anjerwit (03), fiestarood (12), hagelwit (30) en
mosgroen (51)
Kraft


Collectable COL1364 Snail
Craftable CR1223 Stamp
Craftable CR1272 Anja's Daisy and Leaves
Creatable LR0286 Pine Cones
PB7039 Pretty Papers Bloc Eline's Warm Winter Wishes
CS0899 Clear Stamps Snail Mail
Stofje van Ingridskaarten.nl
Papicolor anjerwit (03) donkerbruin (38) en olijfgroen (45)

Kraft

Ik duik weer achter mijn bureau om lekker te freubelen!!!

Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

jolanda zei

prachtige kaartjes

De hobbydroom zei

Wauw zeg! Ik vind je kaartjes weer zo ontzettend leuk! En ik ben verliefd op je schattige egeltje met het strikje in haar haar! echt fantastisch! (Wat een uitroeptekens oeps. Maar ik ben zo enthousiast!!!!)

Lieve groetjes, Mandy
ps. Succes met het voorbereiden van je andere demo.